Wednesday, March 4, 2009

Rumah ku yang senyap sunyi...

Dulu ms mule2 create blog ni utk biz so xde le update apa2. tp biz ntah kemana so aku pun nk buat le personal blog. 2..3 org ckp rumah aku ni xde perabut. so aku nk cr perabut utk meriahkan lah....di samping belajar nk touch up rumah ku ini.

Ape nk cite yer sbb aku ni x kreatif mcm org lain. Skrg anak aku dah nk masuk 14 bln. dah makin aktif dan lasak. di mana kekadang memaksa aku mengeluarkan juga suara harimau manja yg kekadang pitching nyer agak lari. Sbb dia suka menghuru-harakan dapur ku. Aku juga dlm proses nak berpindah ke teratak yang baru. Tgh sibuk membudget utk buat renovation. Konsep ape yer rumah aku tu..ntah le...yg pasti asalkan cukup seadanye.

Dan yang paling penting 2009 ni aku harap dapat berpindah kerja ke Shah Alam dan juga mendiami rumah baru yg dh lama dapat kunci. Rumah tu pun senyap sunyi tanpa perabut.

P/S :utk k.liza, wan dh update blog..

No comments: