Wednesday, July 8, 2009

AnMuM Essential


Setelah aku survey2 susu di pasaran ni. Aku telah memilih Susu Anmum Essential ni utk di ujikaji ke atas Wildan. So semalam aku dh pesan siap2 kt Babysitter petang before balik tak payah bg dia Isomil. Balik rumah aku buat le 2 auns, dia minum terus tanpa teragak2 then tk de dah aksi geli2 mcm dulu2 ble dia bau susu lembu. 2 auns tu mmg le tak cukup dgn perut dia tu.
Melalak le kejap so aku top up lg 4 auns. Hasil nya dia dia cuma abiskan 2 auns. Balance 2 auns dia reject ble aku bg je botol tu trus dia tolak. Tp kira berjaya le sbb sampai mlm xde dia muntahkan pun... Aku ckp kt Ayah dia, Wildan ni boleh accept susu lembu ni. Tp pelan2 le..Aku ingat nak try susu keluaran Wyeth yg Progress Gold 1-3 tahun or Sustagen kalau susu Anmum ni dia muntah..Tp xde muntah so hari ni kena bg lg...Aku tak nak dh bg keluaran Abbot.

No comments: