Thursday, November 19, 2009

Minggu yang busy....

Lama dah tak berjenguk lama sesawang aku ni.....Emm...ape nk di cerita ye..

Tadi tgh aku belek2 file gambar dalam pc ni, terjumpa le video si anaknda terchenta ni..Tapi mcm menarik je utk di kongsi. Sebab mengenangkan hobi dia smpai skrg pun still camtu lagi..Suka ke dapur..

Abaikan keadaan rumah ku itu ye..itu le flat 3 bilik ku

Tak pe dh x lama nak check out from flat with 3 rooms ni.

Minggu ni banyak kerja aku kat ofis...Ade 2 big tender yang perlu aku selesaikan..Hadoi camni le org makan gaji. Kadang bila pagi2 aku rushing bersiap nak ke opis macam jeles lak tengok En Tauke just pakai jeans and t-shirt je nak ke kedai. Org keje sendiri katakan...No need to think ofis life ni..Bila yer aku nak ikut jejak langkah dia ni...Banyak benda kena fikirkan dulu..Hutang pun banyak lagi need to settle.

So sekarang kerja le dulu...kalau fikir malas or bosan tu memang le..Tapi risau jugak le kalau aku pun ikut sama tak kerja takut ape2 hal yg jadi di kemudian hari. Ape2 biar En tauke le dulu yg jaga bisnes..Aku masih dengan kerjaya aku ni. Dah le zaman sekarang susah nak cari kerja...

1 comment:

Roshaliza said...

busy sangat sampai dah tak ada update?