Tuesday, April 27, 2010

KONSERT DOUBLE TROUBLE...

Ape entry utk ari ni? Semalam husben ku itu ade bercakap something yg aku rasa terkejut sbb tak pernah aku dgr dari mulut dia..

Lebih kurang mcm ni :

Husben : Nanti hari Ahad Abg nak cuti dr pegi kedai.
Me : Ye ke? Ok nanti boleh kita bawak Wildan pegi taman (lately taman is favourite Wildan) tak pun abeskan cat rumah ni sikit je lg nk siap.
Husben : Tak boleh sebab ade hal dengan member.
Me : Nak pergi mana? Nak ikut jugak le.
Husben : Tak boleh tak sesuai bawak Wildan nanti buat you runsing je.
Me : Nak pergi mana? Memancing ke?
Husben : Tak nak pegi tengok KONSERT DOUBLE TROUBLE.
Me : What??? (sambil gelak besar) Pe kes ni. Tak pernah umur you pegi tempat mcm tu. selama ni cakap kat I layan hiburan ni org yg buang masa. Yang tak pandai guna masa. Skrg nk gi konsert.
Husben : Sebab Wings dgn Search lain. Diaorg legend..
Me : (Still gelak) sebab memang aku rasa kelakar. Dari belum kahwin sampai dh ade anak tk pernah nak layan benda2 gini. Dulu orang ajak ckp buang masa. Even tengok wayang pun buang masa..

So tunggu le weekend ni jadi ke tak dia pegi konsert Search dan Wings tu..Tapi memang Ayah Wildan buat lawak. Rupe2nye dalam hati dia nak jugak layan benda2 cam gini..Dalam hati ade taman. Rock u!!!

Dia cakap member dia ade tiket so dia nak ikut le...Emm...ntah le Abang macam tak sesuai je.

3 comments:

izz said...

tkpela wan z.. dia nk g ngan kwn lelaki kan... bia dia relax dr keje kt kedai tu... hihi... tp kalo aku, aku pon kata tk sesuwai hahahaha... nk ikot gak dia... huhu

mummywildan said...

mmg le izza pegi dgn kawan lelaki tp aku rasa lawak. sbb dia suka ckp aku suka tengok hiburan. aku ni idak le yeye ikut tp tengok2 je kt tv tu. tk mcm dia layan astro awani naik pening aku tengok berita berulang2. aku suruh jd ahli politik tak nak. aku pun tringin nk gi layan lagu2 search yg dolu2...issabela, rozzana and many more..

amira karmila said...

check out these Double Trouble T-shirts!
you'll love it

http://www.amirakarmila.com/2010/04/pre-order-double-trouble.html