Monday, April 13, 2009

ABP 08

Semalam ye..ye aku nk tengok le acara artis2 ni tp rs macam a bit bosan. Aku x tunggu sampai abis pun sebab Wildan dh n tidur. Yang aku dengar dapat kt Nabil kereta Nissan Slphy tu. Dan ending acara aku rasa Faizal Tahir yg nyanyi. Tp x sure tny dkt Tauke Dobi tu dia ckp tak kenal dan tak minat nak tengok artis2 ni. hahhahaha.....nyampah aku. Dia cakap aku sorang je yg minat.. Smpai Wildan yg suka menari2 ble bunyi muzik kt TV pun dia ckp ikut aku. AKu ckp le Bukan salah Ibu mengandung. Betul kan..nak buat mcm mana dh anak dia suka macam tu. Dulu aku belikan Wildan CD Nursery Rymes dia ckp nnti Wildan suka dengar muzik je..Tp mmg mcm tu kan muzik ni mampu menarik perhatian budak2 ni. Tp aku ade gak ajarkan dia gunakan flash card. Kire ok le...Sebab aku nk try 'home schooling' Wildan dari skrg. Sbb org ckp at least 5 minit sehari.

Sebab siang nyer aku lepak kt Cuci Suci. Aku ajak dia balik awal sebab nk tengok tv dan sebab utama esok kan Isnin. So aku xnk balik lewat penat badan ooo...Bila nak bangun pagi. Biasa le Monday Blues. Dah le last week aku keje mcm nk gile. Rushing nk submit 2 tender besar. Kalau le UEM dapat projek makan besar le di zaman2 gawat ni. 2 hari aku balik kul 10 mlm. Si Wildan, Ayah nyer le jaga. Smpai adik aku ckp kesian Wildan, Ibu & Ayah sibuk cari duit...nak tergelak ayat dia tu. Mcm le aku ni workaholic sgt2. Dah terpaksa...Dan yg best aku dpt ayat2 cinta dari Tauke Dobi tu dia suh aku berenti kerja. Before this aku selalu ckp nk berenti keje kt dia...tp skrg dia yg offer aku lak rs sayang dgn kerjaya QS ni. Bukan ape aku takut x dapat imbuhan setiap bulan mcm sekarang ni. Tp ok kot kan...aku bukan duduk saje tp tolong Encik Tauke tu di kedai. Dan dalam masa yg sama besar kan Puteraku itu. Nnti le aku fikirkan lagi....

No comments: