Monday, September 28, 2009

Aidilfitri 2009..


Selamat Hari Raya dari kami sekeluarga..Wan, Asrul dan Wildan Aqil.

Alhamdullilah...hari ni pun dh masuk 9 Syawal. Hari ni jugak le start keje. Mood pun beraya lagi....Raya sakan jugak le kami di 2 buah negeri. Raya 1st - 3rd Sekinchan, Selangor then raya 3rd - 7th Gerik, Perak. Tahun kedua untuk Wildan. Terasa syok skit sbb Wildan makin besar. Yelah Raya'08 still merangkak lagi. Tahun ni dia dah berjalan kan..so mcm2 le aksi dia.

Ada macam2 juadah raya di Sekinchan. Aku masak lontong, rendang daging, kari ayam dan kuah kacang. Dulu masa mule2 kahwin mcm pelik gak kan hidang kari ayam pg2 raya. Sekarang dh biasa pun. Janji makan..Tp msuk raya ke-2 aku dh dpt penyakit cerry berry. Dengan perut yg sakit sangat. Mmg tk tahan le. nak kata mkn byk tk le sgt. Tp dlm semua org kt rumah tu aku sorang je yg kena penyakit ni. Mmg potong selera betul sakit perut aku ni. Smpai raya ke-3 balik ke Gerik pun x hilang2 lagi. Mcm ade gas je dalam perut aku. Masuk raya ke-4 pagi2 lagi aku dh beraya dkt klinik. Hadoi...perut ku yg meragam ni..Tp elok jugak kan kalau tak sure aku ni melantak je. hahahhaha...ade le hikmah nyer..

Ni le photo Aidilfitri kami..

Ibu dan Ayah di tepi sawah di pagi raya...

With SIL dan anak - Raif

Ini le family En. Tauke

No comments: