Tuesday, December 8, 2009

Eff Bee..............dunia Facebook

Today nak story pasal dunia FB ni..Aku pasti all of you pun crazy dengan Facebook ni kan...Aku pun sama le dalam sehari nak jugak terjah even busy macam mana pun kan...Good thing ramai jugak le kengkawan lama yg kite ketemu kembali di dunia FB ni..
Yang aku nak story sini, masa mula2 aku nk on FB ni aku dah cakap kat En Tauke even aku rasa dia belum berkesempatan nak tengok macam mana rupe FB ni..kesian suami ku kan...Tunggu ade lappy then we on the internet. Tapi dia paham le FB ni mcm mana so mcm2 pesanan le yang aku dapat. Especially kalau2 ade kengkawan lelaki yg add aku mesti kena kasi tau dengan dia...En tauke ni dari zaman aku berchenta dengan dia perangai dia mmg cenggini. So aku mmg sedia maklum le....Dah memang dari day 1 we couple dia mcm ni, so aku tidak le nak bising...So aku nak minta maaf le pada kengkawan lelaki yang lama di mana aku tidap dapat "Accept" mereka..Semalam ade member sekolah rendah yg add aku....Serba salah aku di buat nya..Ade member Polytech sampai cakap aku sombong dekat inbox ku....Nak buat macam mana kan...isteri mithali ni kena le ikut apa suami cakap. Nanti durhaka le plak. Dah tak cium bau syurga...hahaha...
Itu ni le story di pagi2 Selasa ini....Chiow...

3 comments:

Lieza said...

Wan..ok la tu...apa yg die tak suka jgn dibuat yer....ni mesti die jeles kat wan nih...heheheh...tu tandanya sayanggggg weeeiiiii...

mummywildan said...

kliza : dia dari dulu mcm tu..so mls dh nk argue ikutkan jelah...dh mmg dia mcm tu. kdg yg geram suka tny2 ape xtvt kt opis...pe yg dia pk tah..kdg ckp nak saye berenti keje ke? pastu sure diam...hahaha..

Tukang cerita said...

cemburu tanda sayang....

ikutkan saja perintah somi tu wan.... dapat pahala.... :)