Wednesday, December 23, 2009

Tak sabar nk bercuti panjang...

Olla...senyap je blog ni utk 2 minggu kan.
Nak annouce di sini cuti aku telah diluluskan oleh bossku. Itupun pny le payah nk dapat sbbnye tibe2 tender berderet2 datang. So sapa nak jawab tu..Aku tengok pun muak. Sebab slm bulan 11 aku rushing tender LRT dari Ampang ke Putra Height dan Kelana Jaya ke Putra Height (Buat Liza, nnti area rumah ko ade station LRT besar). Aku start cuti 30/12/09 till 11/01/2010....Tak le lama sangat kan. Tapi boss aku ni yg kalut risau tengok tender yg berderet2 ni..Macam le besar sgt position aku kt sini smpai org2 kt ofis ni dok highlight yg aku akan bercuti panjang..Siap boss aku email kt org2 lain yg akan turut serta dlm Tender2 di ofis ni..Haru betul..Next year sila naikkan GAJI ku ye boss. Siap promotion boleh..hahaha...
Skrg aku dah start packing barang2. Mana2 hadiah kahwin 4 tahun lepas dh diangkut ke rumah baru. Kesian kan aku tk de tempat nk simpan hadiah2 tu semua. So this time aku tak nak tengok dh kotak2 tu semua. Nak susun cantik2 kt kitchen cabinet aku. Aku akak berpindah 1hb jan 2010 ni..harap2 semuanya berjalan dengan lancar. Itu le sebab aku bercuti lama nak kemas2 kan rumah tu. Anyway bilik Wildan telah selamat dicat oleh Ayah dia. Bilik aku pun sama le dah di cat. Yang tengah pening hall nak cat kaler ape.
Kt bahagian atas telah siap di cuci, tinggal bawah je belum..Tapi pindah tetap pindah..Syok nyer rasa. Ade rasa puas sikit di hati. Maybe sebab berpindah ke rumah sendiri..Itu le home sweet home..
Nanti lagi lama le blog ni tak berjenguk. Tunggu tahun depan le baru update...Anyway Selamat Menyambut Tahun Baru 2010 dan tak lambat lagi utk wish Salam Maal Hijrah. Ape azam korang semua untuk tahun ini..Ade yg berazam nak menambah ahli keluarga ke??? hehehhe Aku untuk penambahan ahli belum lagi.. This coming Januari Wildan 2 years.. dah besar anak teruna ku itu..

3 comments:

izzarina said...

tahniah wan di atas perpindahan itew.. bangga nyer... bila turn aku plak.. buat house warming jgn lupe ajak aku..

Roshaliza said...

waaaaaaaaaaaahhh best nye cuti pjg! JELES OK!

mummywildan said...

izza : ade je rezeki ko nnti insyaallah...mcm aku pun dh lambat kan..insyaallah housewarming tu..ade rezeki aku jemput ko dtg ye.

liza : yer best cuti panjang..jom le join cuti lama2..ko kan nk antar adam ke kindy. brapa yuran sebulan kt situ ye? ade kt atas kedai husben tu kindy CIC dia charge umur Wildan rm450/month without meal..rasa mcm mahal sgt utk umur 2 tahun.