Tuesday, May 19, 2009

Sepi..........

Sepi??? Aku maksudkan blog ku ini le. Entah kenapa aku sudah meminggirkan blog aku ni. Idea le yg xde. Tambah pulak tak de cerita yang menarik.

Kerja kt ofis pun banyak. Skrg aku dan En. Tauke tengah mengusahakan satu projek. "Projek" yang memerlukan uwang yg banyak...Bile le nak settle ni. Moga2 by July settle le hendaknye..

Wildan pun dah masuk 1 tahun 4 bulan. Makin aktif tak tau nk ckp. Ade habit baru kutip brg masuk dalam mulut. Adoi...pening Ibu dan Ayah. Sekarang ni dah le musim penyakit2 bahaya. Moga2 aku sekeluarga dilindungiNya.

Aku juga nk wish buat Ibu2 sekelian Happy Mother's Day. Tahun kedua bagi aku. Dah lama pun tp memandangkan baru ari ni aku update blog so nk gak le wish. Dapat hadiah tudung Ariani dari Wildan. heheheh....Ayah dia le yg belikan...Ok le tu ade gak le untuk aku ni.

No comments: