Monday, June 22, 2009

MLM.....

Aku skrg tengah bizi survey2 bisnes MLM ni....cuba memahami kaedah dan memikirkan boleh ke bisnes ni aku ceburi. Dulu aku tak berminat nk amik tau pun tp....lately setelah aku rasa bosan with office life ni aku cuba2 le mencari apa yg ingin aku lakukan...



Tapi....aku belum le join mana2 MLM di Malaysia ni. Cuma study dulu mana yang ok. Aku takut hangat2 taik ayam je mcm kata Tauke Dobi. Dia ckp suruh aku melabur dlm dobi je dr MLM ni. Apa pun dia ckp cari2 dulu prospek yg baguih then present dkt dia...



Ape pendapat semua ok ke bisnes ni. Ape yg aku takut komitmen dan nk kena tebalkan muka. Lagi satu PR kena le bagus kan..Aku tau ade yg kaya dengan join bisnes ni di luar sana. Tapi kita tak tau mcm mana susah nya diaorg kan mencari org, promosi semua tu. Mampu ke Ibu Wildan ni?? Ape pun hari ni aku ade lunch date with my x-skul mate. Mmg dh bertahun tak jumpe. dia skrg in with MLM ni. So aku nak dengar dulu dari dia..

No comments: