Wednesday, October 28, 2009

APARTMENT UNTUK DI JUAL...

Entry hari ini aku nak buat iklan sikit....Sebab aku dah try kt Mudah.my tak blh nak publish kan..Ini nak menolong org jualkan property nya.

Apartment di Precinct 9, Putrajaya untuk di jual.
Tingkat 4, 3 bilik dan 1 bilik air. Built up lebih kurang 850 sq ft. Freehold ok. Kemudahan lift. Berhampiran dengan Pusat Bandar. Nak ke Alamanda tu dekat jer. Berhampiran dengan Stesyen Bas dan ERL Putrajaya. Sekolah pun dekat jer.
Harga RM 130,000.00. Masih boleh dirunding. Sapa2 yang nak ade property di Putrajaya boleh le hubungi aku. Sebab bagus untuk perlaburan kerana terletak di Putrajaya. Sekarang rumah ini di sewa oleh kakitangan kerajaan. Perempuan bujang.
Itu jelah entry aku untuk hari ini....Nak detail blh hubungi aku

4 comments:

zZana said...

hari tu kata nak jedi ejen jual bio aura,,tup tup ejen jual rumah pulak daa; hehe

mummywildan said...

zana : gue semua blh buat...jual air, tanah, rumah semua blh...ko nak ke? blh runding lg tuh..

live2love4life said...

leh bg mklumat details lagi tak..

mummywildan said...

live2love4life : berminat ker? kalau blh nak cr buyer cpt ni. ape lg maklumat yg nak tau yer..i think u can call the owner. the number is 017-877 2009. call him ok.