Friday, October 30, 2009

Syukur Padamu Tuhan...

Di tengah tekak aku sakit dan selsema yang masih sok sek aku dapat perkhabaran gembira....Sakit ini di kira ujian dari Tuhan jugak kan..Akhirnya pernantian aku berbaloi...Aku boleh tersenyum lebar...Alhamdullilah...PadaMu Tuhan aku meminta..PadaMu aku berserah. Semoga rezeki untuk kami sekeluarga sentiasa terbuka luas. Sebab sekarang En Tauke tengah berusaha ke arah itu..Bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian....Sebab 'BABY' baru En Tauke pun tunggu masa nak launching jer lagi..Ade satu lagi yang aku tunggu itu takpe maybe takes time.. Ade rezeki Insyaallah tak ke mana...Tak pe sabar Wan, pelan2 kayuh.
Aku kembali bersemangat...yelah dah dekat sepurnama aku menanti..Aku boleh kembali merencana apa yang nak dibuat...Semoga segalanya berjalan dengan lancar nya..Semua org ade impian kan..Aku pun sama kan..Bukan tak nak, hati ini nak tp...lambat sikit jer untuk aku menikmati..Kalau ikut hati semua nak (semlm aku a bit tersentap with somebody. I'm not sensitif but....a bit rendah diri) Tp aku masih bersyukur dapat menikmati hidup ini dengan baik. As one of my freind said, Di usia menjengah 30 ini aku dah di kurnia seorang anak ade kerja yang ok le kan untuk menampung hidup dan suami yang gigih berusaha untuk upgrade ekonomi keluarga ke arah lebih baik. (so aku pegang2 kata2 ini utk meniup semangat aku) Semoga rezeki sentiasa bersamamu Abang. Bukan ke Nabi Muhammad cakap 9/10 rezeki di dunia ini dari perniagaan...Sebab Nabi also peniaga...Abang, I know you're trying your best already to upgrade our life. Nah terpulang pada kita untuk menikmatinya...Tak payah kusut2 kepala fikir yang bukan2.
In the other hand, Aku sudah tidak sabar..

No comments: